کتاب معرفی و عملکرد موتور هلیکوپتر (پیستونی)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 24 آبان 1392
بازدید : 1224
نویسنده : زهرا ارژنگي

کتاب معرفی و عملکرد موتور هلیکوپتر (پیستونی)

قيمت: 120/000 هزار ريال

تعداد صفحات: 240 صفحه

شرح:

پیشرانه یا موتور قسمتی مهم و اساسی در هر وسیله نقلیه می باشد . این کتاب به معرفی نقش موتور و مجموعه های آن می­پردازد . این کتاب فقط نوع موتورهای پیستونی را بیشتر شرح و توضیح می­دهد. این کتاب دارای شش فصل اصلی و در 240 صفحه تنظیم و تشکیل شده . این کتاب نیز جزء دروس پایه برای همه گرایش ها می باشد و افراد علاقمند باید بدانند که یک موتور یا پیشرانه از چه قسمتهای اصلی تشکیل یافته و چگونه عمل می نماید . هلیکوپترهای اولیه همگی مجهز به موتورهای پیستونی بودند و با ابداع موتورهای توربین گاز بخشی از هلیکوپترها مجهز به موتورهای جدید توربینی شدند ولی با توجه به ارزانی و راحتی تعمیر و مصرف سوخت پائین که از شاخص های اصلی موتورهای پیستونی می باشد بخش عمده ای از هلیکوپترهای سبک و فوق سبک به این موتورها مجهز می باشند . امروز موتورهای پیستونی کاربرد گسترده ای در هلیکوپترهای خانگی و تفریحی دارد و بعلت ارزان بودن تعمیر و کاربری هنوز توانسته اند جایگاه خود را حفظ و ارتقاء دهند.

موتورهاي پيستوني در مقياس ها و ابعاد گوناگون اولين پيشرانه هايي بودند كه در هليكوپتر به كار گرفته شد و طراحان و سازندگان اينگونه موتورها همواره تلاش داشتند تا با ارتقاء اينگونه پيشرانه ها موجبات توانمندتر شدن هليكوپترها شوند.

در كارخانجات سازنده موتور امروزه بخشي به ساخت موتورهاي هليكوپتر تعلق گرفته است و در كنار توانمنديهاي خود در عرصه موتورهاي هواپيما موتور هليكوپتر را نيز طراحي و توليد مي نمايند. در بخش هليكوپترهاي سبك و فوق سبك نيز شركتهايي با استفاده از تجارب كارخانجات بزرگ يا با خريدن امتياز موتور و يا با طراحي موتورهاي جديد توانسته اند اين قسمت از كار را به خوبي پيش ببرند. با توجه به ارتقاء موتورها و پديدار شدن گونه هاي مختلفي از پيشرانه ها و از طرفي خارج از رده شدن برخي طرح ها و توليدات بر علاقمندان يك ضرورت و فرض است كه با اين روند آشنا شده و شناخت كاملي از موتور و تاريخچه آن به صورت مختصر داشته باشند. آنچه در اين كتاب به آن اشاره شده مكانيزمهاي موتور هليكوپتر مي باشد و نقش آن در روشن ماندن پيشرانه. بر يك علاقمند لازم و ضروري است تا نقش جزئيات و قطعات پيشرانه ها بيشتر و بهتر آگاه گردد.

 

جهت تهيه كتاب با شماره هاي 09153582271 و 09158082258 تماس بگيريد.

و يا با ايميل iran_helicopter@yahoo.com  مكاتبه نماييد.

توجه:

پس از انتخاب كتابهاي مورد نياز خود مبلغ قيد شده را مي توانيد از طريق شماره كارت و يا شماره حسابهاي زير پرداخت نموده و مراتب را اطلاع رساني نماييد تا كتابهاي درخواستي براي شما ارسال گردد.

شمارة حساب 0303066895002 سيبا بانك ملي

شمارة كارت عابر بانك ملي 6017-2307- 9918- 6037

شمارة كارت عابر بانك صادرات 5134-5915- 6911- 6037

بنام علي اكبر اخگري دبير جامعه هليكوپتري ايران

 

 




:: موضوعات مرتبط: , , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 956
بازدید کل : 63617
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com